הקמה והטמעה של מרכזיה וירטואלית בענן

הקמה והטמעה של מרכזיה וירטואלית בענן

יותר ויותר חברות וארגונים לומדים להבין את הפוטנציאל הטמון בהטמעה של אמצעים טכנולוגיים מתקדמים בעסק וכחלק מכך,כאשר באים לבחור במרכזיה לעסק בוחרים להתקין מרכזיות וירטואליות חדשניות. המרכזיות הווירטואליות מתאימות לכל סוגי העסקים, החל ממרכזי תמיכה, ארגונים גדולים ומוקדי שירות שונים ועד למשרדים ולעסקים קטנים, אשר גם הם יכולים ליהנות מהיתרונות הרבים אותן מרכזיות אלו טומנות בחובן. ימצאו את היתרונות של מרכזיות וירטואליות – המרכזיות חוסכות בעלויות – הן פותרות מהצורך להשקיע בציוד פיזי לעסק, המרכזיות הינן גמישות ומותאמות באופן פרטני לצרכי העסק, לתחומו ולגודלו. יתרון נוסף טמון בעובדה כי באמצעות מרכזיות אלו ניתן ליהנות מנגישות קלה ומהירה לכל המידע מתבצע אמצעות הקמת מרכזיה בענן.

 

מה כולל שירות הקמה והטמעה של מרכזיה וירטואלית בענן?

 

חברת ICSC מציעה את כל קשת השירותים המהווים חלק בלתי נפרד מהקמה והטמעה של מרכזיות וירטואליות עבור כל סוגי העסקים, בין השירותים הללו :

הקמת מרכזיה בענן – הקמת מרכזיית טלפון וירטואלית המתבססת על תכנון מקדים והתאמה לסוג העסק, לגודלו ולצרכיו. מערכת מרכזיה בענן כוללת בין היתר: קו וירטואלי, נתב שיחות ואפשרות להגדיר שלוחות, קבוצות חיוג ולנהל תאי הודעות – שירותים אשר דומים לאלו של מרכזייה IP. קיימת אף אפשרות לשלב את אותה מרכזייה בענן עם מערכת הדואר האלקטרוני. מרכזיה בענן מותאמת לכל חברה ועסק, בכל גודל ומכל תחום, ניתן להתאים מרכזיה טלפונית למשרד, מרכזיה לעסק קטן ומרכזיה לחברה גדולה.

הדרכה – הדרכת צוות העובדים לגבי העבודה עם אותה מרכזיה וירטואלית בענן – מדובר במרכזיה ידידותית למשתמש, אשר בכדי להשתמש בה אין צורך בידע טכנולוגי מקיף או בניסיון מקדים. מה שכן, ישנה חשיבות גבוהה להיכרות מעמיקה של המערכת, על כל הפונקציות אותן היא כוללת בתוכה – כל אחת מהפונקציות יכולה להתגלות כשימושית וחשובה.

ניהול ותמיכה – למרות שהמרכזייה הטלפונית הינה ידידותית ונוחה לשימוש, עם הזמן יכולות לעלות שאלות או להופיע צורך בהסברים מפורטים או בעריכת שינויים או שדרוגים כאלו ואחרים – שירותי ניהול המרכזייה ושירותי התמיכה הינם חיוניים וחשובים עבור בעלי העסקים אשר עושים שימוש במרכזיות הווירטואליות.

חברת ICSC מתמחה בפרויקטים גדולים ומורכבים של מרכזיות וירטואליות לארגונים גדולים ומרכזי שירות, אך שירותיה גם מתאימים לעסקים קטנים ובינוניים

 

חברת ICSC הינה מפיצה ומטמיעה מוסמכת של חברת Mitel העולמית

 

Mitel מספקת פתרונות תקשורת ושיתוף פעולה וירטואליים מאוחדים (UCC) וירטואליים למרכז הנתונים ולשולחן העבודה שמניעים חיסכון בעלויות, מפשטים את ניהול ה- IT ומגבירים את האבטחה וההמשכיות העסקית.
Mitel היתה הראשונה בתעשייה שמספקת יישומי תקשורת ויחסי ציבור מאוחדים (UCC) וירטואליים, שיכולים להתגורר לצד יישומים עסקיים ארגוניים אחרים בסביבות מרכזיות של מרכזי נתונים. המשכנו את ההנהגה בתעשייה כמו הראשונה להביא תקשורת מאוחדת לשולחן העבודה הווירטואלי.
מחקר שנערך לאחרונה, שנערך על ידי Forrester Consulting, מצא שלקוחות שהטמיעו את פתרונות הווירטואליזציה של Mitel חווים תשואה להשקעה של שלוש שנים של 84%, עם תקופת החזר של פחות מ -8 חודשים.

Mitel מובילה בעולם התקשורת העסקית ואחראית ליותר מ 2- מיליארד התקשרויות בכל יום, מהם יותר מ 33- מיליון התקשרויות יומיות בענן. Mitel  מסייעת לחברות ליצור קשר, לשתף פעולה ולטפל בלקוחותיהם בכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר.בזכות ניסיון של יותר מ 40- שנה במתן פתרונות תקשורת עסקית, יותר מ 60-מיליון משתמשים ב 100- ארצות סומכים על Mitel  בכל הקשור לצרכי התקשורת שלהם. מסיבה זו, החברה נמצאת במקום הראשון בשוק האירופאי, במזרח התיכון ובאפריקה ומוכרת על ידי גרטנר כחברה מובילה בתחום התקשורת האחודה. העובדה ש Mitel מציעה את המסלול הטוב ביותר לענן הפכה אותה לספקית התקשורת הגלובלית בענן הגדלה בקצב הגדול ביותר בעולם.

 

מרכזיה וירטואלית בענן- מרכזיה וירטואלית חינם- מרכזיות בענן- מרכזיה בענן מחיר- מרכזיה ip- מרכזיות ip לעסקים- שירותי מרכזיה- מרכזיה טלפון