הקמת מוקדי שירות ומכירות

הקמת מוקדי שירות ומכירות


בכוחו של מוקד טלפוני, לייעל התנהלות, להגדיל בצורה משמעותית רווחיות ולהיטיב לאין שיעור את השירות -ולכן, השקעה בהקמת מוקד שכזה, היא סוג של חובה בקרב חברות וארגונים רבים. בכדי שאותו מוקד מענה טלפוני, אכן יענה על כל הציפיות ממנו ויספק מענה איכותי על צרכיו של אותו ארגון, הוא חייב להיות מתוכנן בצורה פרטנית ומקיפה, על ידי חברה שהינה בעלת מומחיות בתחום של הקמת מוקד טלפוני. אם אתם מעוניינים בהקמת מוקד שירות מכל סוג, בכל סדר גודל ועבור כל מטרה ובין היתר: מוקד שירותי טלמרקטינג, מוקד שירות טלפוני, מוקד שיות לקוחות, מוקד שימור לקוחות או מוקד מכירות – חברת ICSC תהווה עבורכם ככתובת הנכונה למשימה.

 

הליך הקמת המוקד

 

הליך הקמת מוקדי שירות ומכירות, הוא הליך מורכב הטומן בחובו אלמנטים רבים אותם צריך לקחת בחשבון. יחד עם  זאת, כשהצוות המקצועי והמנוסה של חברת ICSC נמצא לצדכם – אתם יכולים להיות רגועים, שכל שלב בתהליך יתבצע ברמה הגבוהה ביותר.

 

הפעולות המתבצעות במסגרת התהליך:

 

איסוף נתונים וגיבוש התכנית – הליך הקמת המוקד מתבסס על ניתוח מעמיק של הארגון: שירותיו, מוצריו, צרכיו, מתחריו וכמובן, מטרותיו. בהתבסס על הנתונים הללו, ניתן לתכנן את מערך המוקד, את גודלו ואת בעלי התפקידים אשר יהוו חלק ממנו.

הליך תכנון  המוקד – תכנון של תשתיות, תכנון של עמדות העבודה, אקוסטיקה, קביעת מיקומים ועוד..

קביעת נהלי עבודה – תכנון כלי ניהול ומכירה, בניית מודל תמריצים לעובדים, יצירת מערכי הדרכה.

גיוס צוות העובדים – גיוס ומיון של כל עובדי המוקד: נציגי מכירות, אנשי שיווק, מוקדנים ומנהלים.

הדרכות – קורס מכירות מקיף לצוות, תסריט שיחה, הטמעת מיומנויות בנושאי מתן שירותי טלמרקטינג, מכירה טלפונית ועוד..

ייעוץ וליווי – בקרות, האזנות, מדידת יעדי מכירות, לידים וכיוצא בזה..

באמצעות ניסיון רב השנים, כלים חדשניים וצוות המורכב מאנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, חברת ICSC תלווה אתכם לאורך כל שלבי הקמת המוקד: החל מהשלב בו אותו מוקד שירות טלפוני הינו בגדר רעיון ועד לביצוע בקרות במוקד כשהוא כבר חי ותוסס ומספק מענה על כל הציפיות ממנו.