הקמת מוקדי תמיכה טכנית

הקמת מוקדי תמיכה טכנית

 

הקמת מוקדי תמיכה טכנית, מהווה תהליך מורכב, אשר טומן בחובו שלבי עבודה רבים ובין היתר: תכנון המוקד, רכישת הציוד הטכנולוגי המתאים, גיוס כוח האדם, קביעת נהלי עבודה ורשימת השלבים עודנה ארוכה. מהסיבה הזאת, כל מי שעושה צעדים במטרה להקים מוקד שכזה, לא יכול להרשות לעצמו להתפשר וכחלק מכך, עליו לוודא שהחברה אשר תעמוד לצדו בתהליך הזה, תהיה החברה המקצועית והמנוסה ביותר. הניסיון רב השנים, השימוש בכלים המתקדמים והטכנולוגיות החדשניות ביותר, הופכות את חברת ICSC לכתובת הנכונה עבור כל ארגון או חברה המעוניין להתחיל בהקמת מוקד תמיכה טכנית.

הליך הקמת המוקדים הליך הקמת מרכז תמיכה טלפונית, כרוך כאמור, במספר שלבים, כאשר לכל שלב יש חשיבות והשפעה רבה על התנהלותו של אותו מוקד שירות טכני כמו גם, השגת המטרות והיעדים אשר הוצבו לאותו המוקד. שלבי העבודה בהליך הקמת מוקד טלפוני:

 

אפיון המוקד – הבנת צרכי הארגון, קביעת גודל המוקד, מספר העובדים, הגדרה של תהליכי העבודה ובעלי התפקידים, הגדרה של מדדים.

תכנון המוקד – עמדות העבודה, תשתיות, אקוסטיקה, תאורה וכל שאר האלמנטים אשר עתידים להוות חלק מאותו המוקד.

הקמת המוקד – השלב בו האפיון והתוכניות המקדימות, מתממשות ואותו מוקד תמיכה מוקם בפועל.

גיוס והדרכה – מיון וגיוס של עובדים לכל התפקידים באותו מוקד שירות, בנייה של מערכי הדרכה, יצירת תסריטי שיחה ועוד..

הטמעת המערכותבחירת מערכות המידע והטלפוניה למוקד, יישומן והטעמתן.

פתרונות תמיכה – פתרונות תמיכה ליצרנים בתחום המחשבים, אינטרנט , מובייל, ותוכנה.

מוקדי תמיכה טכנית מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, אשר אמורה לאפשר מתן תמיכה מרחוק. כחלק מכך, חברת ICSC מקפידה לשים דגש מיוחד ולפעול בשיתוף ושיקוף הלקוחות, בכל מה שקשור למתן פתרונות תפעוליים מתקדמים ואיכותיים. חברת ICSC הינה בעלת ניסיון של שנים רבות בהקמת מוקדי שירות מסוגים שונים ובסדרי גודל שונים. עובדי החברה מחולקים לצוותים, כאשר כל צוות מקפיד לספק את השירות הטוב ביותר בתחום ההתמחות שלו – בין אם זה תחום ההדרכה, בין אם זה בתחום התמיכה ובין אם זה בתחום ההטמעה.