עלינו

ICSC  פועלת בתחום הקמת מרכזי תמיכה,שרות ו Call Center  . החברה החלה את דרכה כמרכז התמיכה של חברת HP בישראל בשנת 1997 ועד היום . ההתמחות והידע בתחומי התמיכה והשרות שנצברו בחברה עם השנים הביאו את החברה להישגים רבים בתחום השירות והתמיכה וזכתה בפרסים למרכז התמיכה הטוב באירופה מטעם HP העולמית .בנוסף, מתמחה החברה בהקמה וניהול של מרכזי תמיכה ,הקמה מכירה ושירות בתחום מרכזיה בענן למוקדים ולעסקים ובמתן מענה ופתרונות לעובדים בסביבה ממוחשבת, בתמיכה טכנית וייעוץ לשיפור איכות השירות בארגון . אבל לא רק טכנולוגיה מתקדמת וידע רב הביאו את החברה למה שהיא היום. אצלנו, אנשים עושים את ההבדל. החברה משקיעה בהכשרתם המקצועית  של כ- 150 עובדי החברה, שהנם המובילים, והמקצועיים בתחום התמיכה והשירות בישראל. החברה עובדת בתקן בינלאומי למרכזי תמיכה COPC .

לחברה שלושה אגפים :

  • אגף מרכזי תמיכה ו Call Center – מתמחים בהקמה אפיון ויעוץ למרכזי תמיכה ושירות טלפוניים ושירותי מיקור חוץ בתחום מוקדי שירות ותמיכה
  • אגף מכירות – מתמחים במכירות ובהקמת מוקדי מכירות וטלמרקטינג שירותי מיקור חוץ
  • אגף מרכזיות בענן – מתמחים בהקמה יעוץ ושירות לפתרונות מרכזיה בענן למוקדי שירות ולעסקים קטנים וגדולים 

החזון שלנו

כחברת בוטיק מובילה בתחומנו אנו שואפים להוביל בשירות, להוביל במקצוענות, להעניק חווית-שירות מנצחת ולהיות הטובים ביותר בתחום כפי שאנו עושים זאת ב 19 שנים האחרונות.

אנחנו חברה עם פתרונות ומאמינים שהלקוח צריך לקבל פתרון מלא וכתובת אחת לתחום בו אנו עוסקים.

פרסים

Best Support Site Award
2008-2011-2013-2014

במהלך השנים זכינו בפרסים מטעם HP העולמית כמרכז התמיכה הטוב ביותר באירופה.